Her güzel şey gibi pahalı

Otomobil efsanesinin en önemli basamaklarından biridir Maserati,

Çok eskilere gitmeden, 1970 ‘lerin ve 80 ‘lerin Merak, Bora, Khamsin ve İndy America ‘larıyla,

Bir dönem de Tomaso ‘nun “Maceracılığıyla” bitme noktasına gelen marka Ferrari ‘nin elinde yeniden canlandı ve yine bir efsaneye dönüştü,

3200 GT ile kafayı kaldırdı, yeni nesil Quattroporte ile prestijini yeniden kazandı ve şimdi size anlatacağım Grandtourismo S ile yeniden zirveye yerleşti,

Yeni dizaynı müthiş, Ledli stoplar 3200 ‘ün bumerangları kadar olmasa da, eski kasaya göre çok daha şık, Ön görünüş ise çok vahşi, Geniş ızgara, çekik farlar otomobile Jaugar ile Aston Martin arası bir görüntü vermiş,

 

Grundtourismo S, bana sorarsanız Ferrari ‘den daha güzel, daha kullanışlı ve en az onlar kadar keyif veren bir otomobil olmuş,

İçine binince kendinizi Ferrari ‘ye binmiş kadar iyi hissediyorsunuz, Tak farkı daha rahat, daha oturulabilir ve daha konforlu olması,

 

İç malzeme kalitesi kusursuz, 3200 ve 4200 GT ‘lerdeki işçilik hataları burada ortadan kaybolmuş, Deri döşemeler müthiş, Göstergeler klasik, Müzik sistemi dört dörtlük, Tek sorun Blaupunkt olması ki, bu da kullanım zorluğu getiriyor, Ama ses şahane,

Otomobil 2 artı 2, Laf olsun diye değil, 4 kişilik bir aile rahatça binebiliyor, Arkada çocuklar için yeterince yer var, Ama büyükleri sığdırmak biraz eziyet olur,

Kullanımı ise Ferrari ayarında, Sadece daha kullanılabilir, Çok az yüksek olduğu için yere sürtme olasılığı daha düşük,

Yok tutuş en az Ferrari kadar iyi,

 

Bir önceki modilen yol tutuş sorunları bunda ortadan kalkmış ve neredeyse bir Porsche kadar iyi yol tutuş sağlanmış,

Viraj kabiliyeti de aynı oranda iyi, Limitler çok yüksek,

Gaza bastığınız anda otomobil enfes bir egzos sesiyle fırlıyor,

Bizim kullandığımız modelin tek kusuru “Otomatik” olmasıydı, Otomatik vites F1 şanzmana göre daha geç tepki veriyor ve kullanım keyfini azaltıyor,

Ancak yine de 0 ‘dan yüze 5 saniye gibi bir sürede çıkıyor,

Bence bugün günlük de kullanabileceğiniz bir spor otomobil almak istiyorsanız ve buna 200 bin eurodan daha fazla verebilecek haliniz varsa, Maserati Grandtourismo S Persche ile birlikte en iyi seçenek,

Porsche biraz daha kaliteli ve sağlam olabilir ama bu da Porsche ‘den daha güzel ve keyifli,

 

 

Grandtourismo S ‘in motoru diğerlerinden biraz daha büyük, 4,7 litre, Zaten S daha büyük motor ve daha çok güç demek, Diğer Maserati ‘ler 400 beygirken S motorlu olanlar 440 beygir,

Motor çok çabuk devirleniyor ve gücü yola çok iyi aktarıyor,

Otomobil zaren gelen olarak sert, Motor da buna uygun, Maserati daha rijid bir otomobil yapmayı başarmış, motor da buna uyum sağlamış,

Motorun sesi ise Ferrari ‘yi aratmıyor,

Sadece onun danha az dikkat çekeni ve daha kabul edilebiliri,

Gercek bir centilmen otomobiline yakışır bir motor,

 

 

ARTILAR

Çok seksi

İç kalite müthiş

Enfes dizayn

Motor

Yol tutuş

Çok rijid

Müzik sisteminin kalitesi ve sesi

 

EKSİLER

Fazla yakıt tüketimi

Ön plaka yeri yok

Bilmeyen için viraj içinde gazlamak sıkıntı yaratabilir, Çok keyifli olan arkayı bırakma eğilimi acemi sürücüleri terletir

Fiyatı 240,000 Euro