Kavganın nedeni İddaa

İktidara yakın gazeteler ve onları takiben Akşam gazetesi, Ergenekon’daki doğruluğu tartışılır iddialardan bir bölümüyle Doğan Grubu’na yönelik bir saldırı başlatınca, Doğan Grubu iktidar yanlısı basını es geçip, Akşam’ın patronu Karamehmetle yönelik bir “Kontratak” başlattı,

Neden diğerleri değil de, Karamehmetle saldırdılar dersiniz!

Yanıt basit,

Karamehmetle Doğan yakında İddaa ihalesi için karşı karıya gelecekler de ondan,

Doğan her zaman yaptığı gibi, ticari bir rakibini “İtibarsızlaştırmaya” çalışıyor,

Başta Ertuğrul Özkök olmak üzere Doğan medyası yazarlarının “Hisli, basın ahlakı isteyen” yazılarına aldanmayın,

Doğancılar “Doğruluğu kesinlememiş, yargı kararına dayanmayan, kendilerini küçük düşürmeye yönelik asılsız haberlerden” yakınıyorlar,

Okudukça gülüyorum,

Belki haklılar,

İyi de bu yöntemlerin mucidi kim?

Tabii ki, kendileri,

Yıllarca bakanlarla, başbakanlarla işbirliği içinde ticari rakiplerine saldırmadılar mı?

İçi boş, hiç bir sonuca ulamayan operasyonlar için bastırıp, bu operasyonlarda genelde suçsuz yere töhmet altında bırakılan kişileri gazetelerinin birinci sayfalarından karalamadılar mı?

Aydın Doğan, aleyhinde tek bir yargı kararı olmayan ticari rakiplerini gazetelerinde “Kriminal” diye nitelendirip, asılsız önyargılar oluşmasına neden olmadı mı?

Bazı gazetecileri “Doğan İstihbarat Teşkilatı” gibi kullanıp, bazen yazılan, bazen de yazılmayan haberlerden avantaj sağlamadılar mı?

Peki şimdi bu yaygara, bu ağlak ifadeler niye?

Siz yapınca oluyor da, size yapılınca mı olmuyor!

Üstelik bir yandan ağlarken, bir yandan hala ticari amaçlarınıza hizmet ediyorsunuz,

Karamehmet’le bugünkü kavganızın nedeninin İddaa ihalesi olmadığına inanacak bir tek ferdi vahit var mı bu ülkede!

 

 


Göcek’i Kurtarmak

Yaz aylarında Dünyanın en güzel yeri, hiç kuşkusuz Ege kıyılarıdır,

Özellikle de Ege’nin Türkiye tarafındaki kıyıları,

Çanakkale’den başlayıp, Demre’de biten o muhteşem sahil,

Bodrum yarımadasından sonra giderek güzelleşen, Gökova’nın dibinde, İngiliz Limanı’nda, Okluk’ta doyumsuz hale gelen, Göcek ve Kekova’da taçlanan bir güzellik,

Bir kaç hafta önce Göcek’te bir İtalyan kaptanla sohbet ediyorduk,

“Bütün Akdeniz’i dolaştım, Bu kadar güzel bir yer yok, Yakınından geçecek yer yok” diye anlatıyordu Göcek’i,

O yüzden olsa gerek yaz başından beri Göcek’ten çıkarmamış teknesini,

Ancak size kötü bir haberim var,

Bu güzellik, bir kaç sene içinde yok olacak,

Göcek’ten başlayarak,

Sonra Gökova, sonra Kekova yok olacak,

Çok değil, en fazla 10 yıl içinde,

Çünkü bu Dünya cenneti, istihab haddinin ötesinde bir ilgiyle karşı karşıya,

Onbinlerce tekne, bu Dünya cennetini yok etmek için müthiş bir saldırı filosu oluşturmuşlar,

Sahipleri bunlara “Yat” diyor ama aslında hepsi birer savaş gemisi,

Çevreye, güzelliğe savaş açmış destroyerler,

Binlercesi her gün Göcek’in koylarını iğfal ediyor, Sintine basıyor, gürültü üretiyor, Göcek’in bekaretini elinden alıyorlar,

Gökova daha büyük, Kekova daha uzak olduğu için şimdilik dayanıyor ama Göcek bitmek üzere,

Hızla kirleniyor,

Her yıl biraz daha kötüye gidiyor,

Göcek’i kurtarmak lazım,

Belki bazılarına ters gelecek ama bir önerim var,

Göcek’e giriş paralı olmalı,

Göcek’te günlük olarak bulunabilecek tekne sayısına bir sınırlama getirilmeli,

Ve bu hak belirli bir ücret karşılığında satılmalı,

Aynen İtalyanların Sardunya’da yaptığı gibi,

Sardunya’ya tekneyle mi yanaşacaksın, Basıyorsun günlük 10 bin avroyu giriyorsun,

Vermiyor musun?

O zaman Sardunya yok,

Adam o beş para etmez Sardunya’ya parayla yanaştırıyor, sen cennet Göcek’i bedava pislettiriyorsun,

Dediğim gibi Göcek’te bulunabilecek tekne sayısına bir sınırlama getirilmeli ve bu hak parayla satılmalı,

Oradan elde edilecek gelirle Göcek temizlenmeli, bakımı yapılmalı,

Bunu yazarken, daha büyük korkum var,

Göcek’in sadece denizden değil, karadan da kuşatılması,

Buradaki SİT alanlarının imara açılması,

Bunu engellemenin de bir yolu var,

Ama onu da bir baka yazıya konu yapalım,

NE ZAMAN ADAM OLURUZ?
Güzelliklere sahip olmanın değil korumanın gelişmişlik göstergesi olduğunu anladığımız zaman

Erişilebilirlik Araçları